فرمت فایل دانلودی: .zipفرمت فایل اصلی: pptxتعداد صفحات: 13حجم فایل: 272 کیلوبایت قیمت: 4400 تومان
هدف اصلی این ارائه آشنائی دانشجویان عزیز با مدلهای کمی و کیفی اندازه گیری بازار به منظور تخمین و برآورد میزان تقریبی تقاضای آینده محصولات شرکتها و پی بردن به مسایل و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد و بازاریابان برای پیش بینی درست میزان فروش آینده شرکتشان باید به آنها توجه داشته باشد.
فهرست مطالب:
هدف کلی
عوامل مؤثر بر پیش بینی تقاضا
معایب بر آورد بیشتر از میزان واقعی تقاضا
تعریف فروش
سهم بازار و انواع آن
بازار بالقوه
مدلهای پیش بینی
مدلهای کمی
مدلهای کیفی
روش استفاده از نقطه نظرات فروشندگان
محاسن استفاده از نقطه نظر فروشندگان
معایب استفاده از نقطه نظرات فروشندگان
پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب امکان پذیر است.
درباره این سایت